loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

  اس ام اس رمانتیک   اس ام اس عاشقانه و رمانتیک در مورد بارش باران اس ام اس باران sms baran • نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران تو دور میشوی ، من خیس این دلبری های بهار

 

اس ام اس رمانتیک

 

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک در مورد بارش باران

اس ام اس باران , جملات بارانی , متن در مورد باران

اس ام اس باران

sms baran

نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران

تو دور میشوی ، من خیس

این دلبری های بهار است

نیامده دیوانه می کند کوچه را از تنهایی !

اس ام اس باران

sms baran

باران آرام تر ببار

تنهایی من سقف ندارد !

اس ام اس باران

sms baran

چشم هایم را می بندم

باران شنیدنی ست…

اس ام اس باران

sms baran

زیر باران باید رفت

و تو رفتی و من از باران بدم می آید دیگر …

اس ام اس باران

sms baran

جای دوری نرفته ام

جای دوری نمی روم

می روم کمی باران را با دلم

یا دلم را با باران یکی کنم !

اس ام اس باران

sms baran

باران بهانه بود

تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی

و دوستی مثل گلی شکوفه کند بر لبانمان !

اس ام اس باران

sms baran

باران زیبا نیست ، تو در باران زیبایی !

اس ام اس باران

sms baran

باران می بارید

و من تمام روز را بدون چتر به تو فکر می کردم !

اس ام اس باران

sms baran

بر باور نبودنت

زخم میزند باران بی موقع بهاری !

برچسب ها : اس ام اس عاشقانه و رمانتیک ,
بازدید : 146 تاریخ : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 زمان : 13:45 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 1,148
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,615
  • بازدید ماه : 1,615
  • بازدید سال : 48,640
  • بازدید کلی : 183,703
  • مطالب