loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

  اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ   در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق جشن میلادت را به پرواز می روم

 

اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ

 

در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ

از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم در این خانگی ترین آسمان بی انتها

آسمانی که نه برای تو که تنها برای ما آبیست …

تولدت مبارک !

 

اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ

 

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا می خواست مرا با هدیه ای شاد کند !

آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده

ولی مهم این است که از آن دل من بوده …

تولدت مبارک !

 

اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ

 

آرزو می کردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت

سالروز طلوع زندگیت مبارک !

 

اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ

 

مهربانم !

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

و خداوند شب و روز و تمام لحظات

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

تولدت مبارک !

 

اس ام اس تبریک تولدت مبارک قشنگ

 

جای هیچکس را هیچکس نمی تواند پُر کند

تولدت مبارک !

 

تولدت مبارک

برچسب ها : اس ام اس تبریک تولد ,
بازدید : 186 تاریخ : شنبه 26 اردیبهشت 1394 زمان : 14:08 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 785
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 33,328
  • بازدید کلی : 168,391
  • مطالب