loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

  اس ام اس خیانت جدید غمگین   بلرزید کوه ها از غم ، خیانت را رصد کردند / میان آسمان عشق به ماه من حسد کردند بغرید رعد ها از خشم ، شهامت خرد شد ، پوسید / قیامت کرد زمین وقتی ، ستاره ماه ر

 

اس ام اس خیانت جدید غمگین

 

بلرزید کوه ها از غم ، خیانت را رصد کردند / میان آسمان عشق به ماه من حسد کردند

بغرید رعد ها از خشم ، شهامت خرد شد ، پوسید / قیامت کرد زمین وقتی ، ستاره ماه را دید

 

 

اس ام اس خیانت جدید غمگین


نفرين به تو که با زیباترین نقاب به چهره دوست درامدی. نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد
نميبخشمت

 

اس ام اس خیانت جدید غمگین


تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد ...

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و

از سادگی خیانت

 

اس ام اس خیانت جدید


مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم ، به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم ، چه سود از مهر ورزیدن ، چه حاصل از وفا کردن ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

 

خیانت جدید

برچسب ها : اس ام اس خیانت ,
بازدید : 115 تاریخ : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 زمان : 13:54 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 48,065
  • بازدید کلی : 183,128
  • مطالب