loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

  اس ام اس خیانت و دروغ جذاب   خيانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ، فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ، هرگز تبرئه ای نیست آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخا

 

اس ام اس خیانت و دروغ جذاب

 

خيانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،

هرگز تبرئه ای نیست

آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد ...

 

 

اس ام اس خیانت و دروغ جذاب

 

با عشق به من به من  خيانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !! ...

 

اس ام اس خیانت و دروغ جذاب

 

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به خیانتکاری چون تو ديگر  هرگز اعتماد نخواهم کرد

 

اس ام اس خیانت و دروغ

 

هر که را دیدم  خيانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غمها چه سود

 

خیانت و دروغ

برچسب ها : اس ام اس خیانت ,
بازدید : 142 تاریخ : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 زمان : 14:00 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 767
  • بازدید ماه : 767
  • بازدید سال : 47,792
  • بازدید کلی : 182,855
  • مطالب