loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

  اس ام اس رفاقتی بامرام   یکی از فانتزیام اینه که برای بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک ۲ از من دعوت بشه من قبول نکنم. بازم ازم خواهش کنن و در حالی که گوشه لبم سیگاری روشنه بگم من درس

 

اس ام اس رفاقتی بامرام

 

یکی از فانتزیام اینه که

برای بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک ۲ از من دعوت بشه

من قبول نکنم.

بازم ازم خواهش کنن

و در حالی که گوشه لبم سیگاری روشنه

بگم من درس دارم نمیتونم

 

 

اس ام اس رفاقتی بامرام

 

هیچ لذتی بالاتر از این نیست

که دوتا تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه

و آدم بتونه دو تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه

 

اس ام اس رفاقتی بامرام

 

یاد تو آرام بخش دردهایم بود نمی دانم چه شده است

که دیگر تسکین نمی یابم ؟!

یا دردهایم بیشتر شده اند یا یاد و خاطر تو ……

 

اس ام اس رفاقتی

 

هیچ چیز از دست نرفته است و همه چیز در دسترس ماست

تو جسور باش و مایوس مشو

مالک همه چیز خواهی شد.

 

اس ام اس رفاقتی

برچسب ها : اس ام اس ,
بازدید : 77 تاریخ : یکشنبه 10 خرداد 1394 زمان : 15:00 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 47,824
  • بازدید کلی : 182,887
  • مطالب