loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سجاد بچه تهرون

    جوک خفن و خنده دار   گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره   جوک خفن و خنده دار مورد داشتیم دختره ع

 

جالب ترین استاتوس های و جک های جدید خنده دار و باحال , استاتوس جک باحال

 

جوک خفن و خنده دار

 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم

تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

 

جوک خفن و خنده دار

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

 

جوک خفن و خنده دار

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

 

جوک خفن و خنده دار

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

 

جوک خفن و خنده دار جدید - اس ام اس های جدید سال 94

برچسب ها : جوک خفن ,
بازدید : 81 تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 زمان : 13:22 نویسنده : سجاد نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 1518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 1,287
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,754
  • بازدید ماه : 1,754
  • بازدید سال : 48,779
  • بازدید کلی : 183,842
  • مطالب